Prekių pristatymas ir grąžinimas
1. Prekių pristatymas
1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga.
1.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:
1.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti pristatymo būdą ir tikslią prekių pristatymo vietą.
1.2.2. Jei pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats, tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
1.2.4. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo būdą, vietą, laiką ir prekių svorį:
Užsakydami prekes, Jūs galite pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti mūsų teikiama prekių pristatymo paslauga.
Užsakymo metu pasirinkę prekių pristatymo paslaugą, nurodykite tikslią prekių pristatymo vietą.
Prekes pristato UAB "Baltics medical" arba jo įgaliotas atstovas.
Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo būdą, vietą ir užsakymo sumą.
Prekių pristatymas Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją):
- Pristatymas NEMOKAMAS užsakymui nuo 45 € sumos.
Mažesniems užsakymams:
- pristatymas į Omniva PAŠTOMATĄ - 2.70 €
Prekes pristatysime į Jūsų pasirinktą paštomatą. Apie pristatytą prekę būsite informuoti SMS žinute ir (ar) el. paštu. Atsiimti galėsite visą parą bet kurią savaitės dieną. Gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 3 dienas nuo siuntos pristatymo į terminalą momento.
- pristatymas į DPD PAŠTOMATĄ - 2.90
Prekes pristatysime į Jūsų pasirinktą paštomatą. Apie pristatytą prekę būsite informuoti SMS žinute ir (ar) el. paštu. Atsiimti galėsite visą parą bet kurią savaitės dieną. Gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 3 dienas nuo siuntos pristatymo į terminalą momento.
Dėl pristatymo įkainių į užsienį ir Kuršių Neriją pateikite užklausą el. paštu labas@omegalab.lt
Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
1.3. Prekių atsiėmimas Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose:
1.3.1. Pirkėjas prekes gali atsiimti Pardavėjo nurodytose atsiėmimo vietose.
1.3.2. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
1.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių pristatymo aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių
1.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
2. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
2.1. Kiekvienos „omegalab.lt“ parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
2.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
3. Prekių grąžinimas ir keitimas
3.1 Prekes Pirkėjas turi teisę gražinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo/gavimo dienos. Pirkėjas norintis grąžinti prekes, turi susisiekti labas@omegalab.lt ir mes nurodysime tolimesnius žingsnius.
3.2 Siuntos grąžinimo kaina 2.90 Eur. Prekių grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžinamos sumos.
3.3 Siuntos grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinama netinkamos kokybės prekė.
3.4 Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo (Pirkėjo) banko sąskaitą, per 14 darbo dienų.
3.5 Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: i) prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė; ii) prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta; iii) prekės sudėtis yra pilna, turite pirkimo dokumentą; iv) prekės originali pakuotė nenuimta, nenuklijuoti lipdukai, apsauginė plėvelė ir kiti pardaviminiai elementai.
Pardavėjas pasilieką teisę nepriimti grąžinimui prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Taip pat Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes, kurios yra praradusios pardaviminę išvaizdą.
3.6 Prekėms, kurioms yra taikomas įstatyminė garantija dėl prekės kokybės 2 metai, Pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per šį terminą, nuo prekės įsigijimo dienos.
3.7 Nemokamas siuntimas yra nuo 45 Eur, tačiau grąžinimo atveju (kai buvo nemokamas siuntimas), Pirkėjas turi padengti prekės grąžinimo išlaidas, kurios yra 2.90 Eur.
4. Atsakomybė
4.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo
4.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve “omegalab.lt”.
4.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei “omegalab.lt” teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
4.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
4.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
4.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
4.7. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas Pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.
5. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
5.1. Pardavėjas internetinėje parduotuvėje „omegalab.lt“ savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias pardavimo kainų ir būdų akcijas.
5.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet kokie akcijų sąlygų pakeitimai ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
6. Apsikeitimas informacija
6.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Taisyklių 2.2. punkte numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.
6.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. pašto adresu labas@omegalab.lt
7. Baigiamosios nuostatos
7.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
7.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
7.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
7.4. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų
sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.